*سرزمین پری ها*

بدون عنوان

1390/9/22 21:42
نویسنده : زهرا چگینی
259 بازدید
اشتراک گذاری

.:   بنام خداوند بخشنده و مهربان  :.

جغله و غول سرزمین تنبلی 

   جغله

 

تصاوير خانوادگي

از راست به چپ: مامان گلم _ خودم _ آبجي جيغ جيغو _ پدر زحمت كشم

مامان-خودم-جيغ جيغو- بابام

از راست به چپ: مامان بزرگ مهربونم _ خودم _ بابا بزرگ جونم

مامان بزرگ-خودم-بابا بزرگ 

سلام بچه ها 

اسم من جغلست . من قبلا بچه تنبل و بی انظباطی بودم ولی   

یکروز برای من اتفاقی عجیب افتاد که تنبلی رو برای همیشه کنار گذاشتم  

میخوام اینجا داستانشو براتون تعریف کنم .

 

یک روز ظهر وقتی از مدرسه به خونه برگشتم متوجه شدم پدر بزرگ جونم خیلی مریضه و پدر و مادر و خواهرم جیغ جیغو هم برای اینکه از پدر بزرگ مراقبت کنند به خونه پدر بزرگ رفتن . من تنها کاری که برای پدر بزرگ مهربونم میتونستم انجام بدم این بود که به قولی که به او داده بودم عمل کنم  

پدر بزرگ همیشه میگفت : جغله بچه تنبلی نباش !! و درسات رو بخون . 

با این تصمیم به سراغ کتابام رفتم ولی هرچی گشتم نتونستم پیداشون کنم.

دوستم "پیشی" بهم گفت که چند نفر با ظاهر عجیب غریب اومدن و کتابامو با خودشون بردن به سرزمین تنبلی جایی که کتابایی رو که با بی اهمیتی رها میشن رو می برن . من که تصمیم خودم رو گرفته بودم با کمک دوستانم "پیشی" و "ورمالو" که یه کرم درختیه معجون سفر سرزمین تنبلی رو بدست آوردم و با خوردنش راهی سرزمین تنبلی شدم تا شاید بتونم کتابامو برگردونم . 

سفر به سرزمینی که پا گذاشتن به اون خالی از خطر نبود .... 

 



اين داستان ادامه دارد :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
22 آذر 90 22:54
ممنون كه مطلب در مورد جغله گذاشتي... به جمع جغله ايي ها خوش اومدي .... راستي توي وبلاگم بنام جغله دختر لينك شدي .. البته با اجازه فعلا
عسل خانم
23 آذر 90 21:02
سلام چه وبلاک قشنگی خوشحال میشم به من هم سر بزنید
جغله کوچولو
13 دی 90 16:59
جغله: با سلام و سپاس از لطف شما. ممنون که در باره جغله در وبلاگتون مطلب گذاشتینباعث افتخارمه. همچنین ممنون که به وبلاگ من سر میزنید. لینک بازی که قول داده بودم رو فرستادم ایشالا که خوشتون بیاد. البته در آینده باز هم میفرستم. http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13255985711.swf خانوادگی سلامت و موفق باشید تابعد